PROJECT DETAILS

OPDRACHTGEVER

PSV Philips stadion, Eindhoven

CONCEPT ONTWIKKELING, INTERIEURARCHITECTUUR

Margareth Bleeker

PROJECTMANAGEMENT

ATOP

2016
Bleeker Concepts | Projecten | Retail

PSV fanstore

Breng meer ‘Voetbal beleving’, meer conversie en efficiency in onze huidige PSV Fan store, “Next step in Retail” aldus de directie van PSV Stadion.

PROJECT OMSCHRIJVING

De wisseling van sponsor van Nike naar Umbro is voor opdrachtgever PSV Stadion de aanleiding om van de bestaande PSV stadion winkel een eigentijdse PSV FAN store te maken. Naast UMBRO neerzetten als een hip merk, meer (voetbal) beleving creëren, voetbal speciaalzaak worden, duidelijke routing en signing aanbrengen, warmte toevoegen waarmee de verblijfsduur verlengd wordt en meer omzet gegenereerd wordt.

In het nieuwe concept hebben wij ‘werelden’ gecreëerd en beleving toegevoegd door met name toepassing van digitale en dynamische presentaties, dynamische figuren en graphics met een duidelijk zichtbare emotie. Ook in het interieur hebben we presentatie eilanden gemaakt waardoor er meer dynamiek in de product presentatie zichtbaar is geworden.

De nieuwe opzet is onder regie van ATOP gerealiseerd en presenteert niet alleen in omzet boven alle verwachtingen maar is nu ook de trots van PSV waar alle doelgroepen elkaar ontmoeten. Fans, professionele- en amateurvoetballers, andere sporters én toeristen.

Blog

13 april 2018 Spannende architectuur…. 9 oktober 2017 Voorpret Perfumes & Colors, Schiphol Plaza! 5 oktober 2017 Opening Raab Karcher BouwShop+